محیط زیستمحیط زیست در صنعت و معدن

صدور ۱۶۸ اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای تولیدی آلاینده

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از انجام ۱۱۴۵ مورد پایش از صنایع و صدور ۱۶۸ اخطاریه برای واحدهای تولیدی استان از ابتدای امسال تا پایان دی خبر داد.

«علیرضا محمدی» ، از انجام ۶۰ مورد تیمار و نگهداری گونه‌های حیات وحش در ماهه‌ی اول امسال خبر داد  و اظهار کرد:  در این مدت  با ۲۵ مورد اکتشاف و بهره‌برداری معادن موافقت و  ۶  مورد در این زمینه  مخالفت شده است.

وی با اشاره به اهمیت پایش تالاب‌های استان گفت: در این مدت  ۶۰ مورد پایش تالاب‌ها انجام و  ۳۷ مجوز صید و شکار نیز صادر شده است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام  درباره کارهای صورت گرفته در زمینه محیط زیست انسانی گفت: در این زمینه ۱۱۴۵ مورد پایش انجام و ۱۶۸ اخطاریه صادر شده و در این زمینه با صنایع آلاینده بدون هیچگونه تسامحی ، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و برای صاحبان صنایع آلاینده نیزپرونده قضایی تشکیل می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از انجام ۱۳۰ مورد نمونه برداری از منابع آب خبر داد و گفت: ۵۸ مورد نمونه برداری از فاضلاب صنایع و ۴۵ مورد ازدودکش صنایع نمونه‌برداری شده است.  

محمدی از ۷۲۴ مورد موافقت و۴۲ مورد مخالفت با استقرار صنایع در استان خبر داد و تصریح کرد: در این مدت  با ۳۶۷ مورد  استقرار صنایع موافقت و با  ۱۲ مورد نیز  مخالفت شده است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه یگان حفاظت ، تصریح کرد: با تلاش یگان حفاظت ۱۵۶ مورد تخلف کشف و ۲۳۲ متخلف دستگیر و ۵۹ مورد سلاح مجاز کشف شده است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا