پسماند و بازیافتمحیط زیست در صنعت و معدن

طرح بازیافت آسفالت در کرج به اجرا درآمد

 سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج اعلام کرد: طرح بازیافت آسفالت با هدف صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آلودگی زیست محیطی در کارخانه آسفالت این کلانشهر به اجرا درآمد.

مهدی فیروزبخت  افزود: انباشت تراشه های آسفالت در برخی مناطق کرج سبب آلودگی زیست محیطی و مشکلاتی شده بود که بازیافت این تراشه ها در واقع یک ابتکار عمل برای کاهش هزینه ها و آلودگی محیط زیست است ضمن آنکه نقش موثری در تامین آسفالت برای معابر شهری و روستایی استان البرز دارد.

وی ادامه داد: بیش از هشت هزار تن آسفالت مطابق با استانداردهای جاری و با بالاترین کیفیت طی ماه های اخیر در کارخانه آسفالت شهرداری کرج بازیافت شد و برای آسفالت معابر استان البرز به مصرف رسید.

فیروزبخت افزود: اجرایی شدن طرح بازیافت آسفالت با تلاش کارشناسان و محققان مدیریت شهری کرج با استفاده از دانش روز انجام شد و گام موثری برای کمک به اقتصاد استان البرز و کشور به شمار می رود.

سرپرست سازمان عمران شهرداری کرج گفت: امسال در مجموع بیش از ۱۳۰ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولید شد که بخش عمده آن برای بهسازی معابر اصلی و فرعی شهر کرج به مصرف رسید ضمن آنکه بخشی از آن برای آسفالت معابر روستایی استان البرز در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: امسال نیز هفت هزار و۳۷۱ تن آسفالت برای بهسازی محوطه مدارس تحویل اداره کل توسعه،تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز شد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا