محیط زیست

مدیریت شهری باید نقش خود را در تحقق شعار «شهر زندگی» معنادار کند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همه کارکنان مدیریت شهری باید نقش خود را در تحقق شعار «شهر زندگی» معنادار کنند، گفت: رئیس سازمان محیط زیست در آلوده‌ترین روز به اصفهان بیاید تا وضعیت این شهر را از نزدیک تماشا کند.

 مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: رئیس سازمان محیط زیست در آلوده‌ترین روز به اصفهان بیاید تا وضعیت این شهر را از نزدیک تماشا کند، نه مانند وزیر میراث فرهنگی که گفتیم به اصفهان بیاید، آمد و بازدید کوتاهی کرد و رفت!

وی افزود: جمالی نژاد، شهردار اسبق اصفهان نیز در همین شهر به مدیریت در سطح کشوری رسیدند، از ایشان نیز دعوت می‌کنیم که حضور پیدا کنند و در خصوص سهمی که باید به شهرداری‌ها داده می‌شده توضیح دهند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیرکل محیط زیست هفته گذشته در صحن شورا حضور داشتند و تعدادی سوال از ایشان پرسیدیم، از ایشان می‌خواهیم در خصوص قانون هوای پاک در اصفهان توضیح بدهند.

وی با بیان اینکه ما نماینده مردم و محرم آنها هستیم، اما داده‌ها برای ما محرمانه است! تصریح کرد: توقع مردم از ما به عنوان عضو شورای شهر این است که مشکل آنها را حل کنیم، خواهش می‌کنیم سهم ما را تعیین کنید، اگر ترک فعلی داشتیم می‌پذیریم.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه هر بخشی از شهرداری به صورت جداگانه از سایر بخش‌ها پایش‌هایی انجام می‌دهد که بهینه نیست، گفت: تمام شاخص‌ها و داده‌ها باید مجتمع شود تا اثر و وضع آن در سطح کلان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به تأثیر ارائه این داده‌ها در تصمیمات و اجرای برنامه‌ها گفت: در روزهای نارنجی وضعیت هوا اگر مداخله مؤثر توسط مدیریت شهری صورت گیرد ممکن است روزهای قرمز به تعویق بیفتد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همه ما با شعار «شهر زندگی» به پارلمان شهری آمدیم، گفت: همه کارکنان مدیریت شهری باید نقش خود را در تحقق این شعار معنادار کنند، پروژه ما اجرای قانون هوای پاک است نه پروژه‌هایی که در بودجه قرار می‌گیرد./ایمنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا