محیط زیست

ارائه ۶ پیشنهاد زیست محیطی در سفر رئیس جمهور

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی گفت: در زمان حضور ریاست جمهور در استان، شش پیشنهاد زیست محیطی با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ هزار میلیون ریال ارائه شد که امیدواریم این اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد به استان اختصاص داده شود.

اسداله حاتمی اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات زیستی سفر دوم ریاست جمهور به خراسان جنوبی دیداری با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری داشتیم.

وی افزود: رئیس جمهور، شهریور سال گذشته به خراسان جنوبی سفر کرد؛ در این سفر مصوبه‌ای برای حوزه محیط زیست خراسان جنوبی تصویب نشد، اما این امر به معنی عدم نیاز این حوزه نیست.

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: مواردی توسط این اداره کل احصاء و در سفر ریاست جمهور به استان  پیشنهاد داده شد تا مصوباتی هدفمند تصویب شود و این پیشنهادات پیگیری خواهد شد.

حاتمی ادامه داد: در زمان حضور ریاست جمهور در استان، شش پیشنهاد زیست محیطی با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ هزار میلیون ریال ارائه شد که با توجه به صحبت‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری امیدواریم این اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد به استان اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: ایجاد مرکز کنترل و پایش آلاینده‌های محیط زیست شرق، لزوم خرید دو ایستگاه پایش گرد و غبار، خرید شش دستگاه خودروی وانت تک دیفرانسیل تولید داخل، یک دستگاه خودروی ون آموزشی و یک دستگاه کامیون حمل علوفه  از جمله پیشنهادات ارائه شده در سفر ریاست جمهور به استان خراسان جنوبی بوده است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا