محیط زیست

لزوم تحقق نظارت هوشمند در مدیریت شهری تهران

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تحقق نظارت هوشمند و به لحظه در مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: شفاف‌سازی در فرایندهای در حال انجام نیز باید وجود داشته باشد تا بهترین خدمات ارائه شود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، پرویز سروری در آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث پنج پروژه زیست‌محیطی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز با پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسید، جلوه دیگری از تحقق وعده‌های مدیریت شهری برای ارتقای سطح خدمت به شهروندان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بی‌تردید نیازمند شفاف‌سازی و هوشمندسازی برای ارائه خدمت روان و قابل ارزیابی هستیم، افزود: باید در تمام مناطق شهر تهران پاسخگویی روشن برای شهروندان وجود داشته باشد و متولی پروژه‌ها و اقدامات در پهنه‌های مختلف مشخص باشد، در حقیقت باید یک نفر به عنوان مسئول پروژه پاسخگو باشد و امروز در تهران اشکالات در روند اقدامات قابل پیگیری و نظارت است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نظارت آنلاین و به لحظه از اهمیت بسزایی برخوردار است و امروز این مهم در تهران محقق شده است، البته شفاف‌سازی در فرایندهای در حال انجام نیز باید وجود داشته باشد تا بهترین خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از دومین مرکز پردازش محلی (MRF) در تهران گفت: مرکز بعدی نیز براساس قول داده شده فروردین یا اردیبهشت سال آینده به‌عنوان سومین مرکز به بهره‌برداری خواهد رسید که بی‌شک با توجه به اینکه دومین اولویت تهران مدیریت زیست‌محیطی است، امیدواریم شاهد تلاش بیشتر مدیریت شهری در این حوزه باشیم.

منبع: ایمنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا