انرژی‌های پاکمحیط زیست در صنعت و معدن

ورود ناوگان الکتریکی به خدمات پست آمریکا

خودروهای تحویل بسته‌های پستی آمریکا به‌زودی با وسیله‌های نقلیه الکتریکی جایگزین خواهد شد.

در حال حاضر ۲۲۰ هزار خودروی معمولی و اغلب قدیمی در بخش تحویل بسته‌های پستی سراسر آمریکا فعالیت می‌کند که مدیران از جایگزینی ۱۰۶ هزار مورد از آن‌ها با وسایل نقلیه الکتریکی تا سال ۲۰۲۸ خبر داده‌اند. در این راستا، قرار است به‌زودی ۶۰ هزار خودروی الکتریکی حمل بار در اداره‌های پست سراسر کشور مستقر شود و به‌تدریج وسایل نقلیه برقی بخش اعظم مسئولیت تحویل بسته‌های پستی به مردم را از آن خود کند.

مدرن‌سازی شبکه حمل‌ونقل خدمات پستی

تبدیل خودروهای خدمات پست آمریکا بخشی از رویکرد مدرن‌سازی ناوگان اتوبوس‌رانی کشور به‌حساب می‌آید که با هدف کاهش انتشار کربن و بهبود شرایط مالی به پیروی از قانون کاهش تورم پیاده خواهد شد. دولت آمریکا از سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در بخش مدرن‌سازی حمل‌ونقل، به‌ویژه جایگزینی خودروهای عمومی با وسایل نقلیه الکتریکی تندرو خبر داده است و مدعی شده است این اقدام کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها را در بخش عبور و مرور به دنبال خواهد داشت.

ورود ناوگان الکتریکی به خدمات پست آمریکا

گزارش‌ها حاکی از آن است که از مجموع ۶۰ هزار خودروی الکتریکی جدید خدمات پستی آمریکا، ۷۵ درصد (۴۵ هزار دستگاه) دارای باتری‌های الکتریکی خواهد بود و ۲۱ هزار خودروی الکتریکی نیز در سامانه تجاری در دسترس، به فعالیت خواهد پرداخت. این وسایل نقلیه از خودروهای احتراقی داخلی برخوردار خواهد بود که امکان برآورده کردن نیازهای فوری جایگزینی آن‌ها را فراهم می‌آورد. این خودروها قبل از ورود به خدمات پستی آمریکا برای مدت زمان کوتاهی به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا تمام نقص‌های احتمالی آن‌ها توسط کارکنان پست شناسایی و برطرف شود. در این راستا، از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود عملکرد خودروها بهره گرفته خواهد شد، ضمن این‌که شرایط در حال تغییر بازار در زمینه تأمین باتری‌های این خودروها به طور مرتب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا هرگونه تغییر لازم در آن‌ها شکل گیرد.

در حال حاضر، به‌طور میانگین هر هفته ۱۶۳ میلیون بسته پستی به شهروندان سراسر آمریکا تحویل داده می‌شود که جایگزینی خودروهای اداره‌های پست با وسایل نقلیه الکتریکی می‌تواند در کاهش هزینه‌های این مراکز نقش مهمی ایفا کند، ضمن این‌که در بهبود وضعیت محیط زیست از طریق کاهش انتشار گازهای آلاینده بسیار اثربخش خواهد بود./منبع: ایمنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا