آبمحیط زیست

معرفی ایده‌های برتر رویداد «سهم من در حفاظت از منابع آب»، در قزوین

رویداد سه‌روزه «سهم من در حفاظت از منابع آب» که به همت جهاد دانشگاهی قزوین و اداره کل محیط‌زیست در سالن مرکز رشد و نوآوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، با معرفی ایده‌های برتر به پایان رسید. 

رویداد سهم من در حفاظت از منابع آب از ۲۳ الی ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد و ۲۵ آبان در آیین اختتامیه میزبان ۶ تیم نهایی بود. 

در این رویداد، قزوین میزبان ۱۶ تیم استانی و چهار تیم فرااستانی بود. ایده‌های برتر در این آیین اختتامیه، با ارائه طرح‌های خود در حضور داورانی به رقابت پرداختند. 

سعید سلطانی، استادیار گروه علوم و مهندسی آب دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، بهزاد قیاسی دکتری تخصصی محیط‌زیست منابع آب از دانشگاه تهران، عبدالحسین مظفری، کارشناس عالی اداره کل حفاظت محیط‌زیست، مسعود باقرزاده‌کریمی، دکترای جغرافیای زیستی، محمد محجوب، مدیر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای و حسین مهدیخانی، دکتری تخصصی عمران و مهندسی آب از داوران این رویداد بودند. 

در این رویداد، گروه کاسپین اکسیر، به‌عنوان کوچک‌ترین تیم شرکت‌کننده رویداد با امتیاز ۱۳۷ به سرپرستی امیرمحمد بابایی رتبه اول را کسب کرد. گفتنی است این تیم از مدرسه استعداد درخشان شهید بابایی قزوین با رقبای دانشگاهی خود در حوزه حفاظت از منافع آب مصاف کرد.

ایده تیم برگزیده و برتر، محصولی تحت‌عنوان جایگزینی مواد نانوپروس معدن به‌جای میکروبیدهای پلاستیک است. 

تیم دوم برگزیده در این رویداد گروه کنتور سونیک با ۱۳۷ امتیاز به سرپرستی علی رمضانی و تیم سوم برگزیده گروه استفاده از کمک آلومینیوم سیلیکات‌ نانوپرس با رتبه ۱۳۳ به سرپرستی محمد علی عباسی است. 

همچنین گروه آبسوواترماء به سرپرستی سپیده جعفری از استان تبریز رتبه چهارم، گروه آبیاری هوشمند در بخش کشاورزی به سرپرستی ملیحه محمدی رتبه پنجم و گروه کشت سلیکوریتا به سرپرستی محمد برزگرمیرزائی رتبه ششم را کسب کردند. /منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا