محیط زیستمحیط زیست در صنعت و معدن

تهیه پیوست زیست محیطی و اجتماعیِ صنایع، اضطرار است

مشاور عالی کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران گفت: قبل از افتتاح صنعت، تهیه پیوست محیط زیستی اضطرار است و داشتن پیوست اجتماعی و فرهنگی ضرورت است. اینکه چه تاثیری می خواهیم بر نظام اجتماعی بگذاریم و چه آورده و یا چه عوارضی برای جامعه، کشور و منطقه داریم؟

اردشیر گراوند در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران اجتماعی گام اول توسعه در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: هدف فعالیت ها، سلامت فرزندان، خانواده و نظام اجتماعی است و فعالیت صرفا برای پول نیست و فعالیتی که سلامت نظام اجتماعی در آن نباشد، ابتر است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت مسئولیت اجتماعی بدیهی است، افزود: قبل از افتتاح صنعت، تهیه پیوست محیط زیستی اضطرار است و داشتن پیوست اجتماعی و فرهنگی ضرورت است. اینکه چه تاثیری می خواهیم بر نظام اجتماعی بگذاریم و چه آورده و یا چه عوارضی برای جامعه، کشور و منطقه داریم؟

گراوند تصریح کرد: داشتن مطالعه پیوست اجتماعی ضرورت است زیرا مسئولیت اجتماعی ما را روشن می کند و مادامی که این پیوست نباشد، تکلیف مسئولیت اجتماعی روشن نمی شود.

مشاور عالی کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی ایران گفت: پیشنهاد می کنم اطلسی از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی تهیه شود و ببینیم کارهایی که چهار سال قبل انجام دادیم باید انجام می شد یا نه؟ چراکه گاهی کاری نکردن به صلاح است و تهیه این اطلس ضرورت جدی است و به درد مدیریت استان می خورد./منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا