محیط زیستهوا

صندوق ملی محیط‌زیست به طرح‌های کاهش آلودگی هوا تسهیلات می‌دهد

 صندوق ملی محیط زیست به منظور کاهش آلودگی و جلوگیری از تخریب محیط زیست به پروژه های محیط زیستی دارای اولویت تسهیلات می دهد.

به گزارش از صندوق ملی محیط زیست، تسهیلات به طرح‌های محیط زیستی در راستای اولویت‌های احداث، تکمیل، بازسازی و بهینه‌سازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی، خدماتی، تجاری و مسکونی، احداث، تکمیل، بازسازی و بهینه‌سازی سیستم‌های کنترل آلودگی هوای صنعتی، حمل و نقل، احداث و تکمیل واحدهای بازیافت و تولید کمپوست و مدیریت پسماندهای صنعتی، شهری، احداث واحدهای تصفیه و پاکسازی خاک‌های آلوده، احداث و تکمیل طرح‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، تحقیق و اختراع در زمینه تجهیزات کاهش آلودگی یا تولید انبوه تجهیزات کنترل و کاهش آلودگی (نرم افزاری و سخت افزاری)، حفظ و احیای گونه‌های حیات‌و حش یا احیا و بازسازی زیستگاه‌های طبیعی، طرح‌های گردشگری و توانمندسازی و فرهنگ‌سازی جوامع محلی برای حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از تخریب داده می‌شود.

از متقاضیان دریافت تسهیلات از صندوق ملی محیط زیست درخواست می‌شود نسبت به درج مشخصات طرح مورد نظر در سامانه جامع سازمان حفاظت محیط‌زیست به نشانی www.iranemp.ir اقدام کنند.

براساس این گزارش، فرایند اعطای تسهیلات و راهنمای ثبت درخواست در سامانه در وب سایت صندوق ملی محیط زیست در بخش سامانه ثبت درخواست تسهیلات درج شده است. فرایند اعطای تسهیلات به طرح‌های کاهش آلودگی و جلوگیری از تخریب محیط‌زیست از طریق فلوچارت (روَندنما)  ارائه شده در وب سایت صندوق ملی محیط زیست در دسترس خواهد بود.

برای طرح‌های ایجادی و سرمایه‌گذاری، ارائه گزارش ارزیابی فنی و اقتصادی مورد تأیید کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌ گذاری بانکی نیاز است./منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا