محیط زیست در صنعت و معدنهوا

اورهال نیروگاه شازند در زمان آلایندگی انجام شود

استاندار مرکزی گفت: اورهال نیروگاه شازند در زمان آلایندگی انجام شود.

دکتر فرزاد مخلص الائمه در کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری تمام تلاش استان بر این بود که ظرفیتی ایجاد شود تا مبنایی برای بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی هوا و اقدامات آینده باشد.

وی با بیان اینکه در هیچ کدام از جلسات استان در زمان سفر ریاست جمهوری مسئله محیط زیست و آلودگی هوا فراموش نشد، گفت: مسلما در بحث آلودگی هوا باید به اشکال مختلف مشارکت مردم اتفاق بیفتد، حتی می توان گزارشی که مشاور در بحث بروزرسانی طرح جامع کاهش آلودگی هوا ارائه داده به عنوان اسناد پشتیبان اقدامات انجام شده منتشر شود و گزارش نهایی بازنگری این طرح به عنوان پیش نویس نیز مهرماه منتشر خواهد شد.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه در بحث فیلتراسیون هنوز به اجماع و نتیجه قطعی نرسیده ایم، اما تلاش بر این است که اگر تصمیم بر استفاده از مازوت باشد، مازوتی مصرف شود که سولفور کمی داشته باشد، افزود: برای اورهال نیروگاه حرارتی شازند باید دو واحد بعد از نیمه اول آذرماه از مدار خارج شود و تعمیرات اساسی به آن زمان موکول شود.

وی بیان کرد: برنامه زمانبندی اتمام پروژه آندسازی به سازمان صمت داده شود تا تایید شود و ذیل آن نیز مشکل آجر مورد نیاز پروژه آندسازی توسط وزارت صمت حل شود./منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا