پسماند و بازیافت

۵ واحد غیر مجاز انباشت پسماند در خواف پلمب شد

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست خواف گفت: در اجرای دستور دادستان خواف پنج واحد غیر مجاز انباشت پسماند تا رفع مشکلاتشان پلمب شد.

سعید شفیعیان گفت: پنج واحد غیر مجاز جمع‌آوری و خرید و فروش پسماند که بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به انباشت انواع پسماند در شهر خواف می‌کردند، با گزارش این اداره و دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی ادامه داد: فعالیت بدون ضابطه و غیر مجاز این واحدها باعث بروز نارضایتی برای مجاوران و باغداران شهر خواف و نازیبایی منظر شهری و جاده کنارگذر شهر شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست خواف گفت: یک برنامه سه مرحله‌ای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ابتدا برای مجموعه‌های فعال در عرصه پسماند در ماه قبل تدوین شد. این برنامه در جلسه‌ای به میزبانی کلانتری ۱۱ شهر خواف به این واحدها اطلاع و ابلاغ شد ولی متاسفانه پس از سپری شدن مهلت ۱۵ روزه‌ پنج واحد مزبور به دلیل عدم توجه به این برنامه پلمب شد.

شفیعیان گفت: البته در یک برنامه که نیازمند زمان بیشتری برای اجراست، مدیریت شهری مکلف به تعطیلی دائم یا انتقال این واحدها خواهد بود ولی تا آن زمان این واحدها باید فرآیند کاری خود را به نفع مجاوران و مردم اصلاح کنند./منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا