انرژی‌های پاک

تولید تقریبا ۴۶٪ از برق مصرفی آلمان از انرژی های تجدیدپذیر در سال ۲۰۲۰

انرژی های تجدیدپذیر ۴۶٪ از برق مصرفی آلمان را در سال ۲۰۲۰ تشکیل می دهند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این ادعا بر اساس گزارش جدیدی از مرکز تحقیقات انرژی خورشیدی و هیدروژن بادن-وورتمبرگ (ZSW) و انجمن فدرال مدیریت انرژی و آب (BDEW) آلمان است که نشان می دهد سهم انرژی های تجدیدپذیر در مصرف برق این کشور تقریبا ۴٪ امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

یافته های این گزارش نشان می دهد که انرژی های بادی در خشکی و بادی دریایی به ترتیب ۴٪ و ۱۱٪ برق بیشتر از سال قبل تولید کرده است.

در کل تولید نیروگاه های برق خورشیدی، بادی، زیست توده، زمین گرمایی و نیروگاه های آبی به ۲۵۱.۷TWh رسید، در حالی که این میزان در سال ۲۰۱۹ ۲۴۱.۶TWh بوده است.

کرستین آندره، رئیس هیئت مدیره انجمن فدرال مدیریت انرژی و آب (BDEW)، اظهار کرد: تقاضا برای برق احتمالا تا سال ۲۰۳۰ به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اگر ما نتوانیم این گسترش تقاضا را کاهش دهیم، ما نمی توانیم به اهدافی که تعیین کرده ایم برسیم.

وی همچنین افزود: برای این که گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر به حد نهایی خود برسد، دولت فدرال باید لایحه‌ی EEG را تصویب و راه‌کارهای لازم برای اجرای آن را در زمان مناسبی پیاده‌سازی کند./انرژی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا