انرژی‌های پاک

ساخت اولین تأسیسات برج بادی دریایی در نیویورک

شرکت انرژی اکوئینور (Equinor) از برنامه های خود برای ساخت اولین مرکز تأسیسات تولید برج باد دریایی در نیویورک رونمایی کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، بندر آلبانی توسط غول انرژی برای میزبانی از این کارخانه انتخاب شده است که پیش بینی می شود ساخت آن باعث ایجاد ۳۲۰ شغل خواهد شد.

این پروژه به طور مشترک با تولید کنندگان صنعت باد مارمن (Marmen) و ولکون (Welcon) توسعه یافته است و بخشی از پیشنهادی است که Equinor در پاسخ به درخواست انرژی باد در خارج از کشور سازمان تحقیقات و توسعه انرژی ایالت نیویورک ارائه کرده است، که به دنبال ۲.۵ GW برنامه های سرمایه گذاری زیرساخت های باد و بندر است.

مدیر شرکت Equinor Wind آمریکا، سیری اسپدال کیندم، گفت: نیویورک با آخرین درخواستی که ارائه کرده، بر تعهدش به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و خواسته‌اش برای استفاده از صنعت بادی دریایی به عنوان بخش مهمی از اقتصاد ایالت تأکید می‌کند .

کیتی نیوکومب، مدیر ارشد توسعه‌ی اقتصادی در مرکز رشد اقتصاد، نیز می‌گوید: با رشد و توسعه‌ی اخیر انرژی بادی دریایی در ساحل شرقی آمریکا، بندر آلبانی به مقصد نهایی پروژه‌های آینده در فراهم کردن قطعات لازم تبدیل خواهد شد. تأثیر احتمالی این روند بر اقتصاد مرکز ایالت نیویورک کلان خواهد بود./منبع : انرژی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا