انرژی‌های پاک

منفعت مصرف‌کننده در استفاده از انرژی بادی برای گرمایش خانه‌ها

مصرف کنندگان در سراسر انگلیس می توانند هر ساله مزایای مالی در منطقه معادل ۲۶ میلیون پوندی را ببینند، اگر خانه هایشان را با انرژی باد گرم کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این یکی از یافته های پروژه حرارت ۴D است که توسط بودجه شبکه نوآوری Ofgem (NIA) و توسط شبکه های برق اسکاتلندی و جنوبی (SSEN) و اپراتور سیستم برق شبکه ملی (ESO) تأمین شده است.

مطالعاتی که روی شبکه‌های بدون گاز در Skye انجام شد و نتایج آن را به تمام اسکاتلند تعمیم داد نشان می‌دهد تا سال ۲۰۳۰ در اسکاتلند بدون گاز، گرمایش خانگی می‌تواند جایگزین ۵۴۰ گیگاوات ساعت انرژی بادی شود و ۲۴ میلیون پوند در سال از هزینه‌های اجباری انرژی بادی را کاهش دهد.

این تحقیق که برای کشف اینکه آیا تقاضای انعطاف پذیر از طریق گرمایش الکتریکی می تواند با دوره های تولید باد غیرمعمول زیاد مطابقت داشته باشد، آغاز شد، نشان می دهد که این امر همچنین ۲ میلیون پوند بیشتر در سال برای مزایای زیست محیطی و اجتماعی به همراه دارد.

تجزیه و تحلیل نشان داد که ۱۷ درصد از باد محدود می تواند توسط سیستم های گرمایش الکتریکی در سال ۲۰۲۰ و ۹ درصد در سال ۲۰۳۰ جذب شود. تا سال ۲۰۳۰، برخی از خانوارها می توانند ۱۸ درصد در قبض انرژی سالانه خود صرفه جویی کنند و همچنین کاهش قابل توجهی از انتشار دی اکسید کربن نیز انجام می شود.

کیت جونز، مدیر پروژه Heat 4D برای SSEN اظهار کرد: این گزارش با توجه به افزایش علاقه به گرمای بدون کربنات از سوی دولت های ملی و تحول یافته بسیار به موقع است. پروژه ۴D Heat نشان می دهد که نقش بالقوه گرمای الکتریکی در کمک به ایجاد تعادل در شبکه و صرفه جویی در هزینه برای اپراتورهای شبکه و مشتریان آنها قابل توجه است.

وی همچنین افزود: یافته های این گزارش به ما کمک خواهد کرد تا نحوه کار با ذینفعان مختلف در سراسر بازار انرژی در انتقال به گرما بدون کربن، از جمله ESO، ارائه دهندگان انعطاف پذیری و مشتریان آسیب پذیر که در حال حاضر بیشتر به گرمایش الکتریکی وابسته هستند، کمک کند.

نام ۴D Heat به چهار چالش از بین بردن کربن، تمرکززدایی، دیجیتال سازی و دموکراتیک سازی اشاره دارد که باید در سفر به صفر خالص ارائه شود./انرژی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا