انرژی‌های پاک

تولید ۶۵٪ برق از انرژی‌های تجدیدپذیر در انگلستان

انگلستان در صورت افزایش هدف تولید برق از انرژی های تجدیدپذیر خود از ۵۰٪ به ۶۵٪ تا سال ۲۰۳۰ می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

گزارش جدید کمیسیون زیربنای ملی نشان داد که این تغییر به علت هزینه‌های فعلی پایین نسل جدید تجدیدپذیرها بدون هیچ‌گونه تأثیر در بودجه به ثمر خواهد نشست.

با توجه به یافته ها، اکنون به دلیل کاهش چشمگیر هزینه در سالهای اخیر تولید برق از انرژی‌های تجدیدپذیر ارزانترین شکل تولید برق هستند.

این نهاد که مشاوره تخصصی را در مورد چالش های اساسی زیرساخت های بلند مدت در اختیار دولت قرار می دهد، اظهار داشت که اگر سیاست گذاران برای تولید سرمایه گذاری بخش خصوصی فشار بیاورند، می توان به ۶۵٪ هدف تجدید پذیر دست یافت.

با این حال ، این گزارش یادآور می شود که تجدید پذیرها به تنهایی نمی توانند برای دهه های آینده سیستم انرژی انعطاف پذیر ایجاد کنند و کار بیشتر بر روی فن آوری های جدید ذخیره سازی، اتصال دهنده های مؤثر و سایر نوآوری ها برای پشتیبانی از تجدید پذیر و تأمین امنیت سیستم برق مورد نیاز است.

رئیس کمیسیون ملی زیرساخت ها سر جان آرمیت گفت: دولت باید برای اقدامات اخیر به منظور تشویق استقرار سریع منابع تجدید پذیر و ایجاد مکانیزم های موفق برای تشویق سرمایه گذاری های بخش خصوصی اعتبار یابد.

وی همچنین افزود: این پیش بینی های اخیر نشان می دهد که ما می توانیم بدون اینکه بخواهیم از مصرف کنندگان هزینه‌ای کنند، در این راه پیشرفت کنیم./انرژی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا