اخبارگزارشمحیط زیست در صنعت و معدن

رعایت ضوابط زیست‌محیطی در اولویت صنایع باشد

 فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: رعایت ضوابط زیست‌محیطی باید در اولویت صنایع باشد.

حجت محمدی در حاشیه بازدید از شرکت سیلیس‌آرا خرم‌دره، اظهار کرد: این بازدیدها در راستای حمایت از تولید و اشتغال و رفع مشکل واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

وی از استقرار واحد جدید پودر آلومینیوم در این شرکت خبر داد و افزود: این بازدید نیز در جهت رفع مشکل استقرار این واحد جدید صورت گرفت.

این مسئول با اشاره به بی‌توجهی برخی از صنایع به محیط زیست، ادامه داد: توجه به محیط زیست باید در اولویت واحدهای تولیدی شهرستان قرار گیرد تا شاهد تامین سلامتی مردم باشیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که بزرگ‌ترین پروژه زیست‌محیطی استان در حوزه کنترل آلایندگی هوا در شرکت سیلیس خرم‌دره به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در عرض سه سال گذشته بیشترین برنامه‌های محیط زیست در چندین شرکت در شهرستان از جمله شرکت سیلیس‌آرا پیاده شده که موجبات تحول از جمله بهداشت در حوزه زیست‌محیطی شده است.

این مسئول بیان کرد: تنها طی یک سال گذشته دو واحد تولیدی در شهرستان حدود ۶ میلیارد تومان در حوزه رعایت مسائل زیست‌محیطی هزینه کرده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که محیط زیست متعلق به همگان است، افزود: واحدهای تولیدی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به گزارش ایسنا، شرکت سیلیس آرا (سهامی خاص) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی معدنی کانسار پژوه (سهامی خاص) است که به منظور تولید بلوک بتن سبک اتوکلاو شده (سیلکس) در زمینی به وسعت ۷ هکتار در شهرستان خرم‌دره با کاربری در ساخت دیوارهای غیرباربر داخلی و پیرامونی سازه‌ها فعالیت دارد.ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا